niedziela, 2 października 2016

Jesienny TBR #1, czyli co do czytania na kolejne miesiące :)

Jesień. Piękna i jakże kolorowa pora roku! Jednak, co się z tym wiąże?
Nowy sezon książkowy! Z tego powodu dzisiaj przedstawię Wam plan czytelniczy (To Be Read) na kolejne, jesienne miesiące.
ZACZYNAMY!


Moją listę znajdziecie pod spodem. Natomiast jeśli kiedyś będziecie chcieli powrócić do tego wpisu, z pewnością znajdziecie go w zakładce "Wszystko Inne", która  znajduje się TUTAJ. :)

1) "Piąta Fala" Rick Yancey - już od dawna chciałam przeczytać tą książkę, problem polegał tylko na tym, że nie mogłam się do niej dokopać! W bibliotece - "wypożyczona", w księgarni - "ostatni egzemplarz poszedł dziś rano". Nie jestem osobą, która przepada za kupowaniem książek przez internet, bo tak właściwie nigdy nie mamy pewności czy książce uda się do nas trafić lub w jakim stanie będzie. Może w najbliższych miesiącach powieść wpadnie w moje ręce. :)

2) "Harry Potter" i Przeklęte Dziecko" - już nie mogę się doczekać polskiej premiery! Zgodnie z zapowiedziami wydawców, już 22 października książka ma trafić do księgarni. Jestem wielką fanką przygód Harry'ego, więc sami rozumiecie. :) Wiele słyszałam na ten temat od blogerów, którzy książkę dostali przedpremierowo. Powiem tak: zdania są bardzo różne. Niektórzy mówią, że naciągana, a inni, że to istny ideał. Raczej Was nie zdziwi, jak powiem, że chętnie sama zobaczę jak to jest z tą książką. Czekajcie na recenzję :) 



3) "Do wszystkich chłopców, których kochałam" Jenny Han - w ostatnim TAG-u książkowym, jakim był "Poczuj Lato BOOK TAG", powiedziałam, że chciałabym tą książkę przeczytać w tę resztkę wakacji, która nam została - tak, wiem, nie udało mi się XD Dlatego w następnych miesiącach będzie to pierwsza książka za jaką się zabiorę. (Jednak, jeśli jakimś cudem nie skończę jej przed 22.10, niestety Harry Potter będzie miał pierwszeństwo) :)

4) "Chłopak, który stracił głowę" John Corey Whaley - dwa cele: zdobyć i pochłonąć w całości. Fabuła tej książki tak mnie zaciekawiła, że postanowiłam ją zdobyć (postanowienie weszło w życie wczoraj o 22;30). Na pewno już niedługo ją zrecenzuję, więc czekajcie cierpliwie!


5) "Dwanaście prac Herkulesa" Agata Christie - tutaj muszę się przyznać: będzie to moja pierwsza książka Agaty Christie. Dlaczego chcę po nią sięgnąć? Są dwa powody. 
Pierwszy -  Kiedyś musi być ten pierwszy raz, prawda?
Drugi - Cóż, drugiego nie ma, ale zawsze lepiej brzmi gdy ma się 2 argumenty ;)))

6) "Vango - uciekaj albo giń" Timothee de Fombelle - mam mieszane uczucie co do tej książki.  Niby chce ją przeczytać, ale coś mnie powstrzymuje. No nic. Będzie trzeba się z tym uporać. :)


7) "Każdego dnia" David Levithan - już ją zaczęłam i jak na razie jest po prostu EXTRA! Jak to dalej będzie? Przekonacie się za kilka dni, gdy 1- skończę książkę, 2- napiszę recenzję :)

8) "Jutro 2 - w pułapce nocy" John Merdsen - pierwsza część była świetna i mam nadzieję, że równie dobrze będzie z drugim tomem serii. Moją recenzję pierwszego tomu znajdziecie: TUTAJ :)


No niestety, wszystko co dobre szybko się kończy. Najlepszym tego przykładem jest to, że jutro poniedziałek. Czy tylko ja tak ich nie znoszę?
A co wy będziecie czytać w najbliższych miesiącach? Pochwalcie się w komentarzach! 
Aby być na bieżąco z wydarzeniami na blogu zapraszam Was na mój profil "Google +" oraz na "Fanpage na Facebook-u"

Natka

11 komentarzy:

  1. W najbliższym miesiącu czeka na mnie "Na krawędzi nigdy" oraz trochę mniej znane "Demi-Monde. Zima" :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na krawędzi nigdy" też koniecznie muszę to przeczytać :)
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

      Usuń
  2. Ja nie robię planów czytelniczych :) U mnie to różnie z czasem potem, w międzyczasie przychodzą nowe książki do recenzji i potem z planów wychodzi klops. Dość kapryśne ze mnie dziewczę, więc to, co czytam aktualnie bardzo często zależy od moich humorów :)
    Harry'ego chciałam przeczytać, ale już straciłam cały zapał ;<
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, różnie to z realizacją planów wychodzi. :)
      Pozdrawiam i zapraszam częściej! :)

      Usuń
  3. Mnie czeka repetytorium maturalne i lista lektur szkolnych...
    Zapraszam do siebie: http://cennettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w czytaniu! I obyś znalazła czas, także na swoje własne pozycje książkowe! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Z tej listy przeczytałam tylko ,,Jutro'' i to całą serię. ;)

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać - "Jutro" potrafi wciągnąć :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. "Chłopak, który stracił głowę" zaciekawił też i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tutaj najbardziej do książki przyciąga jej tytuł, prawda? :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Nie znam żadnej z tych pozycji, ale bardzo chętnie je poznam w najbliższym czasie jeśli uda mi się je wypożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia