czwartek, 18 sierpnia 2016

Poczuj Lato TAG książkowy, czyli Natka odpowiada na pytania #3

Dziś mam dla Was kolejny TAG książkowy! A będzie to...

POCZUJ LATO BOOK TAG

Niby jest już sierpień, ale lato nadal trwa, a na czytanie nigdy nie jest za późno.
Do dzieła!

1.Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.
W tę resztkę wakacji, która jeszcze nam została pragnę przeczytać "Do wszystkich chłopców, których kochałam". Wiele słyszałam o tej książce, jednak jeszcze jej nie przeczytałam, a kiedy mam to zrobić jak nie w te wakacje?

2.Książka z żółtą lub niebieską okładką.
Yellow Bahama w Prążki autorstwa Ewy Nowak. Jest to wspaniała książka o miłości, do tego lekka w czytaniu. :)
3.Twój plażowy must have.
Tutaj znajdą się aż trzy książki, które są wręcz idealne do zapomnienia o całym świecie. Są to: Szaleństwo Majki Skowron, Plaga Samobójców oraz Gone.



4.Książka z okładką, która kojarzy Ci się z wakacjami
Jeśli chodzi o samą okładkę, a nie treść książki to jest to "Jutro". Choć jej bohaterowie zdecydowanie wakacji nie mieli...

5.Powieść, która wywołała u Ciebie słoneczny uśmiech.
Fangirl. Zawsze przypominając sobie historię z tej książki, poprawia mi się humor. :)
6.Książka, przez którą wylałeś morze łez
Gwiazd Naszych Wina. Ta opowieść pobiła wszystkie inne. Jest to książka opisująca prawdę, z którą mamy do czynienia na co dzień, czasami nawet tego nie dostrzegając...
7.Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć.
Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że nie wiem...
8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.
Jedną z takich historii jest "Jutro Klasówka" Edmunda Niziurskiego. Łatwo i przyjemnie się czyta. Polecam wszystkim! :)

9.Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.

Hobbita czytałam pierwszy raz  w 5 klasie SP. Była to jedna z 10 lektur na konkurs z języka polskiego, więc czytałam ją w pośpiechu, przez co, jak sądzę, nie spodobała mi się. Natomiast teraz zaczynam zupełnie inaczej postrzegać tą opowieść i jestem pewna, że niedługo przeczytam ją jeszcze raz. :)
Mam nadzieję, że podobał Wam się ten TAG książkowy. Zachęcam do komentowania :)
Jeśli chodzi o nominacje: nominuję wszystkich, którzy nie robili tego TAG-u!
Natka

10 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym przeczytać "Gwiazd naszych wina", bo zdania na temat tej książki są podzielone. Jednym się ona podoba, drugim nie. Zastanawiam się do których ja się zaliczę już po przeczytaniu. Od Johna Greena przeczytałam tylko "Papierowe miasta" i nie ukrywam, że oczekiwałam czegoś bardziej spektakularnego :D
    Bardzo fajnie przedstawiłaś ten TAG!
    Pozdrawiam! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niektórym Gwiazd Naszych Wina nie podoba się ze względu na samo zakończenie. Według mnie, jest to genialna książka - genialnego autora. :)
      Bardzo dziękuję :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Świetny tag i super to przedstawiłaś. Sama przeczytałabym dwie z nich. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :) Lubię tego typu tagi :) I co do odpowiedzi nr 6 moja odpowiedź jest taka sama :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gąbkowe klocki na zdjęciu z ,,Fangirl"... Kangur Matematyczny - jedyny powód, dla którego biorę udział, to te zabawki :D A z książek Edmunda Niziurskiego najlepiej wspominam ,,Niewiarygodne przygody Marka Piegusa" :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kangur Matematyczny" - taaak... ale za to jak fajnie wyglądają na zdjęciu XD Moją ulubioną książką Niziurskiego jest Sposób na Alcybiadesa. Świetna książka.
      Pozdrawiam :)
      Natka

      Usuń
  5. Oglądałam film "gwiazd naszych wina'' i bardzo się wzruszyłam. Podobno książki są o wiele lepsze od filmów, więc chciałabym ją przeczytam ^^
    ''Hobbita'' czytałam w pierwszej klasie gimnazjum i strasznie mi się spodobała. Trochę denerwowało mnie to, że było w niej strasznie dużo opisów, ale dzięki temu mogłam lepiej wyobrazić sobie akcję :D
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Gwiazd Naszych Wina - ja tak samo. Mnie także troszkę irytowały długie opisy w Hobbicie, ale masz rację - można lepiej wyobrazić sobie akcję. :) Poza tym, chciałam Ci podziękować! Zainspirowałaś mnie do stworzenia nowego posta - a od dawna nie mogłam się zdecydować co napisać. XD Jeszcze raz dzięki i zapraszam ponownie na mojego bloga :)
      Natka :)

      Usuń
  6. Jezu, jestem strasznie do tyłu. Żadnej z tych książek nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to radzę jak najszybciej nadrobić. :)
      Pozdrawiam, Natka

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia