środa, 14 czerwca 2017

BOOK HAUL #1 | MAJ & CZERWIEC

Cześć Kochani!
Jak wiecie, maj już za nami, czerwiec w połowie, więc okazji początku wakacji (bo to przecież zawsze jakaś okazja :) ), postanowiłam wprowadzić nową serię postów na bloga. Będą się one ukazywać najpewniej na zmianę z "Najlepszymi Cytatami Miesiąca" (czerwiec- BOOK HAUL, lipiec- NCM). Proszę Was bardzo o dotrwanie do samego końca, bo jest tam dla Was niespodzianka! A oto:


Zacznijmy może od tego, że maj chyba u większości czytelników, jest miesiącem największych wydatków. Mam tu na myśli głównie Warszawskie Targi Książki, ale też nowe promocje wydawnicze i wiele innych.
Tak było również w moim przypadku. 
Jeśli chodzi o książki z Targów to w tym miesiącu udało mi się zdobyć kilka naprawdę ciekawych pozycji:


1) Pierwszym moim (Targowym) łupem są dwie książki z serii "Chcę być kimś!" autorstwa Michała Zawadki. Wspominałam o nich w moich postach na portalach typu Facebook, Twitter czy Instagram .


Każda część serii mówi o 4 różnych "aplikacjach" życia. W pierwszej części znajdziemy np. "Kim jestem? "Wiara w siebie", "Samodyscyplina" oraz "Indywidualność". Na pierwszy rzut oka może się to wydawać podobne do innych książek motywacyjnych jakie ciągle widujemy na rynku, ale seria "Chcę być kimś" w żadnym stopniu nie przypomina nudnych pogadanek w stylu "Jesteś coś wart! Gdy uwierzysz w siebie wszystko będzie spoko!". Skupia się raczej na... hmm... wirusach i nieprawidłowościach w naszym codziennym myśleniu. Może to zabrzmieć dość płytko, jednak mam nadzieję, że wszystko Wam się rozjaśni w głowach, gdy w najbliższym czasie opublikuję recenzję pierwszej części. :)


2) Kolejną zdobytą przez mnie pozycją jest "Dobrze ci tak!" Tammary Webber.


Pomimo dość kiepskiego opisu z tyłu książki, trzeba powiedzieć, że już po kilku przeczytanych stronach wszelkie podejrzenia o "tanie i powtarzalne romansidło" powoli zaczynają gdzieś znikać. Co prawda, tej pozycji jeszcze nie skończyłam, jednak dotychczas mnie ona nie zawiodła i mam nadzieję, że tak już zostanie. :)


3) Następnym bestsellerem, który wylądował na mojej półce jest "Zapach domów innych ludzi" Bonnie-Sue Hitchcock. 

Przeczytałam już tak wiele na jej temat, że w końcu stwierdziłam, że nie obejdzie się bez jej przeczytania. Na jednej stronie piszą o wielkim debiucie autorki, na inne o wielkim koszmarze, dlatego sama postanowiłam sprawdzić, która wersja jest tą prawdziwą!

4) Kolejna targowa zdobycz! "Flirt roku" Jennifer Echols!


Szczerze powiedziawszy to natknęłam się na nią dopiero na WTK i nawet nie miałam zamiaru jej oglądać, do czasu gdy moja przyjaciółka nie krzyknęła "Popatrz! Ta książka jest naprawdę świetna!", a przypominając sobie, że mój gust książkowy jest prawie identyczny jak jej, powiedziałam tylko (przekleństwo wszystkich książkoholików) "To już ostatnia książka" i poszłam do kasy. :-)


5) Następnym łupem okazał się "Pax", Sary Pennypacker, do którego przymierzałam się chyba od miesiąca.


Moje "przymierzanie się" skończyło się dopiero wtedy, gdy sprzedawczyni widząc, że oglądam książkę powiedziała: "Czytałaś? Nie?! Musisz to przeczytać! Boże... jak ja przy tym płakałam!" I tak,, znowu skończyłam z kolejną siatką i kolejną książką, której trzeba znaleźć miejsce na półce :)


6) Innym łupem okazała się książka "Trzeci biegun" Marka Kamińskiego, który pod względem swoich osiągnięć, jest moim absolutnym autorytetem.


Tej pozycji jestem strasznie ciekawa i chyba zaraz zacznę ją czytać XD Może dowiem się gdzie jest ten "Trzeci biegun". :)


7) W moje ręce wpadł również egzemplarz "Całkiem obcy człowiek", Rebecca'i Steead.


Imieninowy prezent, z opisu wynika, że... trafiony. Recenzja tej książki pojawi się już niedługo! Wypatrujcie! :)

8) Na koniec książka jednej z moich ulubionych autorek: "Confess" Colleen Hoover!


Wręcz nie mogę się doczekać, aby zacząć ją pochłaniać! Wszyscy krzyczą, piszczą i wiwatują na nową książkę Hoover, więc mam nadzieję, że i ta pozycja mnie nie zawiedzie.

A co wy zdobyliście w tym miesiącu? I którą z recenzji chcecie zobaczyć na blogu jako pierwszą? Piszcie w komentarzach!

To tyle na dzisiaj, jeśli chcecie zobaczyć więcej zdobyczy z Warszawskich Targów Książki, to zapraszam TUTAJ. :)

UWAGA!
Ostatnią (i najważniejszą) rzeczą, o której powiem w tym poście jest to, że dokładnie 26 czerwca, czyli już niedługo będziemy obchodzić:

 PIERWSZE URODZINY BLOGA ARTGIRL12! 

Z tej okazji najprawdopodobniej będzie organizowany konkurs z nagrodami książkowymi, więc uważnie obserwujcie kolejne posty!

Natka❤☝☺

6 komentarzy:

  1. Kurcze, o żadnej książce nic Ci nie powiem, bo nie czytałam xD
    Aczkolwiek uwielbiam takie posty <3 Jeszcze fajnie by było, gdybyś dawała zdjęcie całego stosiku <3
    Zostaję z Tobą na dłużej, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Nie tylko ty masz trochę do nadrobienia :) Masz rację, zapomniałem dodać zdjęcie stosiku... hmm... może trzeba by było go zmierzyć? ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Większość książek mnie nie interesuje, ale ,,Confess'' <33 Uwielbiam autorkę i mam zamiar niedługo zamówić tę pozycję. Pozdrawiam i gratulację z okazji roczku :)

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja również ogromnie lubię tę autorkę. Jej książki mogę czytać w ciemno :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zaintrygował mnie tytuł "Zapach domów innych ludzi". Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce, a teraz bardzo wbił mi się do głowy ten tytuł-czekam na recenzję;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! Postaram się jak najszybciej ją wstawić :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia