niedziela, 18 czerwca 2017

"Chcę być kimś!"| RECENZJA

Po ostatnich Targach i BOOK HAUL'ach, przyszedł czas na nową recenzję! Zajmę się dzisiaj książką, która wpadła w moje ręce właśnie na Warszawskich Targach Książki. Tym razem jest to

"Chcę być kimś!" Michała Zawadki


"Chcę być kimś! czyli jak osiągać cele w czasach, gdy wszyscy dookoła mają wywalone" jest jedyną serią książek motywacyjnych dla młodzieży w naszym kraju. I choć dla niektórych może nie wydawać się niczym specjalnym, określenie "pozory mylą" jest tu naprawdę trafne :) 


"Publikacja swoją treścią pyta, odpowiada, prowokuje do myślenia i działania. " 
~ lubimyczytac.pl
Każda część serii mówi o 4 różnych "aplikacjach" życia. W pierwszej części znajdziemy np. "Kim jestem? "Wiara w siebie", "Samodyscyplina" oraz "Indywidualność". Na pierwszy rzut oka może się to wydawać podobne do innych książek motywacyjnych jakie ciągle widujemy na rynku, ale seria "Chcę być kimś" w żadnym stopniu nie przypomina nudnych pogadanek w stylu "Jesteś coś wart! Gdy uwierzysz w siebie wszystko będzie spoko!", "Popatrz, jak ja mogłem to ty też!". Skupia się raczej na "wirusach" i nieprawidłowościach w naszym codziennym myśleniu. Oprócz tego znajdziemy tu mnóstwo ciekawych zadań, grafik i przemyśleń, które tylko umilają spotkanie z tą książką.

Muszę powiedzieć, że w swoim życiu, zdążyłam już przeczytać kilka książek motywacyjnych i wiecie co? 
ŻADNA z nich ani trochę nie przypominała i nie dorównywała serii Michała Zawadki. Dlaczego? Zaraz się dowiecie...
Z publikacjami typowo motywacyjnymi spotykamy się ostatnio bardzo często. A to nowy bestseller w księgarni, a to kolejna pozycja w bibliotece, którą już tyle osób chwaliło! Wszystko byłoby świetnie, gdyby autorzy, ludzie którzy doszli do tego rzekomego sukcesu, nie pisali tego wszystkiego na "odwal się". Co my, czytelnicy, wyniesiemy z książki, która mówi nam w kółko: "Jesteś świetny już teraz! Wykorzystaj to!" lub "Odniesiesz sukces!"

Tym co wyróżnia serię "Chcę być kimś" jest brak pustego gadania. Tutaj nie zobaczysz "Kluczem do sukcesu jest wiara w siebie", tylko dowiesz się jak tę wiarę w siebie uzyskać i jak pokonywać własne bariery!

Po przeczytaniu tej książki usiadłam na łóżku i zaczęłam myśleć. To właśnie wtedy dotarło do mnie ile mam jeszcze do zrobienia, co muszę poprawić i nad czym pracować aby dojść do prawdziwego sukcesu! Własnego sukcesu! Od tej publikacji otrzymałam znacznie więcej niż spodziewałam się otrzymać. 
Podsumowując, mogę śmiało polecić książkę wszystkim, którzy chcą być kimś! 


Tytuł: "Chcę być kimś! czyli jak osiągać cele w czasach, gdy wszyscy dookoła mają wywalone"
Autor: Michał Zawadka
Wydawnictwo: Mind&Dream
Seria: "Chcę być kimś! czyli jak osiągać cele w czasach, gdy wszyscy dookoła mają wywalone"
Strony: 250
Moja ocena: 10/10

4 komentarze:

  1. Recenzja jest bardzo zachęcająca, książka trafia na listę "do przeczytania". :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to serdecznie zachęcam do zostania na blogu. W niedzielę rusza konkurs, w którym można wygrać tę książkę. :-)

      Usuń
  2. Nigdy jeszcze nie czytałam książek w tym stylu.
    Żyję w przekonaniu, że nikt i nic nie jest w stanie zmotywować i zachęcić do działania (no może oprócz książek) takiego lenia jak ja ;p
    Myślę, że czas się przemóc i sięgnąć po książkę motywacyjną. Konkretniej po ,,Chcę być kimś".
    Wydaje mi się, że ta książka albo mnie zmotywuje albo nie, nic nie stracę a wręcz przeciwnie, mogę coś zyskać ;p
    Bardzo ciekawa recenzja. Krótka treściwa i na temat :D
    Będę zaglądać częściej! ^^
    Pozdrawiam cieplutko x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo Cię zachęcam do przeczytania, ponieważ (wiem co mówię) naprawdę warto. Niedługo pojawi się okazja do jej wygrania, więc obserwuj bloga uważnie ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia