piątek, 8 czerwca 2018

Kolejne Warszawskie Targi Książki i premiera "Chcę być kimś! 3" | WTK 2018

Witam wszystkich czytelników! Po wielu trudach docieram z raportem z najlepszego i najbardziej ciekawego wydarzenia dla wszystkich książkoholików... Tak, tak, chodzi oczywiście o Warszawskie Targi Książki :)


W tym roku Targi od początku zapowiadały się bardzo zjawiskowo. 100 rocznica odzyskania niepodległości, mnóstwo nowych premier, nowych autorów i oczywiście najlepszych książek.


Muszę Wam powiedzieć, że w tym roku (wyjątkowo) nie wydałam aż tyle pieniędzy na książki co w zeszłym. Tym razem ograniczyłam się do 3 nowych pozycji, jednak na WTK spędziłam praktycznie cały piątek 18.05, więc miałam naprawdę cudowne imieniny. :)

Zacznijmy od tego, że (jak to zwykle) był straszny tłum, bo mimo, że stadion otwierał się dopiero o 10, wiele osób i wycieczek już od 9.15 stało w kolejce po bilety lub do wejścia. Gdy tylko mi i mojej przyjaciółce udało się wejść na teren targów, od razu popędziłyśmy w stronę Kanapy Literackiej, gdzie miały się odbywać warsztaty, a jednocześnie premiera nowej książki autora serii "Chcę być kimś!" - Michała Zawadki.

Zajęcia rozpoczęły się z lekkim opóźnieniem, jednak również z wielkim hukiem! Dlaczego?


Cała widownia, składająca się z czterech sektorów, słuchała z ogromnym zainteresowaniem, ponieważ, jak zwykle, Michał Zawadka podważał w jednym wystąpieniu całe ich dotychczasowe życie. :) Kojarzycie uczucie, kiedy ktoś mówi do Was o czymś tak ciekawym, interesującym, że moglibyście tej osoby słuchać przez cały czas? Tak właśnie czułam się, kiedy słuchałam tego "wykładu". Nawet moja przyjaciółka, z początku niechętna do przyjścia na warsztaty, pod ich koniec szepnęła do mnie: "Słuchaj, moje życie stanęło chyba do góry nogami. Pożyczysz mi te książki?" Był to niesamowity i pełny energii czas, którego myślę, że obie ani trochę nie żałujemy.


Po zakończonej premierze/warsztatach przyszedł czas na wydawanie resztek swoich usilnie gromadzonych oszczędności z tego roku! Zwiedzanie oczywiście rozpoczęło się od stoiska wydawnictwa Mind&Dream publikującego książki "Chcę być kimś", gdzie dzięki Pani Małgosi Zawadce oraz Panu Michałowi otrzymałam swoją własną, 3 część serii, z moją recenzją na tyle książki. :)



 Po krótkiej rozmowie i dobrym słowie od autora bestselleru, udałam się na dalsze polowanie. A moje zdobycze są tutaj:


Pierwszą z nich, jest książka, która dziwnym trafem zwróciła moją uwagę na jednym ze stoisk. No bo za przeproszeniem, co to ma być za tytuł?! Jeśli dziewczyny czegoś robić nie mogą - to tylko z własnej woli! Jak się pewnie spodziewacie, umierałam z ciekawości co też w księdze zostało zapisane, więc pierwsza pula moich oszczędności właśnie wtedy odpłynęła. Postaram się niedługo umieścić jej recenzję na blogu i zobaczymy czy może wtedy zgodzę się z tytułem książki... :)


Kolejną pozycją jest oczywiście ta autorstwa Colleen Hoover. Ci co są ze mną troszkę dłużej raczej wiedzą, że nie byłabym sobą, gdybym wyszła z Targów bez jakiejkolwiek nieprzeczytanej książki tej autorki! :) Mam szczerą nadzieję, że jest ona tak dobra jak np. Confess.

Wszystkie książki świetnie się zapowiadają i mam nadzieję, że po wszystkich szkolnych przygodach, w końcu uda mi się je skończyć. Piszcie koniecznie w komentarzach jaka recenzja ma się ukazać pierwsza, a ja zapewniam, że już niedługo ją tu znajdziecie! :)

Natka

4 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia